Bir Kızın Kişisel Blogu

Blog; payponn.blogspot.com Kategori; Kişisel Bloglar
           Bir Kızın Kişisel Blogu; Merhaba size adımı söylemeyeceğim. Çünkü yazacağım bazı şeyleri bazı kişilerde büyük ihtimalle okuyacak. ve onların benim kim olduğumu bilmelerini istemiyorum. Ama siz bana paypon diyebilirsiniz.
Paypon ne diyecekseniz hemen açıklayayım;
Biraz önce papyon yazacakken kazayla paypon yazdım ve bu bana çok hoş geldi.

           Her neyse biraz da kendimi söyleyim;
Atatürkçüyüm, Beşiktaşlıyım. Erkekler gibi futbol maçları izlerim ve oturup saatlerce maçla ilgili konuşabilirim.
Şimdiye kadar hiç sevgilim olmadı ve olmasını da istemiyorum. liseliyim.

           Bu blogu açma sebebim çevremde olup bitenleri tarafsız bir şekilde değerlendirmek ve sizlere anlatmaktır. Çevremdeki kişileri eleştirip, yorumlayacağım, gün boyu yaşadıklarımı sizlere anlatacağım ,internet & tv dünyasıyla ilgili yorumlar yapacağım. Yani blogumu günlüğüm olarak kullanacağım. Takipte kalın ve bana tavsiyeler verin!!

Blogumdaki tüm yazılar ve sözler bana aittir.
           Blog; Bir Kızın Kişisel Blogu

0 yorum:

Yorum Gönder