Hayat Kitap

Blog; hayatkitap.blogspot.com Kategori; Kitap Blogları
Kitap Dünyası
              Hayat Kitap; 24 seneden beri yaşamakta, 1.5 seneden beri evli olmakta, yaklaşık bir seneden beri de blog yazmakta ve kendimi bildim bileli kitap okumaktayım. Doğma büyüme istanbuldayım, aslen Adıyamanlı, anne tarafından da Malatyalıyım.

              Bu alışkanlık nerden geldi hiç bilmiyorum ama sanırım annemin kitaplar alması ile başladı.
Kitap dışında bağlama çalarım, resim çizerim, vosvos arabaların hastasıyım,pembe delisiyim,arkadaşlarımla vakit geçirmekten hoşlanırım, en büyük hobim yemek yapmak ve pasta vb şeyler yapmak. İnsanlara yardım etmeyi çok severim, empati kurma özelliğimi çok severim,insanlara yardım edersem kendimi mutlu hissederim.

             Şimdilerde kpss çalışan bir ev hanımı olarak boş kalan vakitlerimde kitap okuyor ve kendimce kitap yorumları yapıyorum.

             Blogumda kendi hayatımdan, okuduğum kitap yorumları ağırlıkta olarak, şiir, güncel, o anlık düşüncelerim ve yemek tariflerimle yer alıyorum bu dünyada. Ayrıca günlük hayatta kullandığım ürünler hakkında düşüncelerimi yazmaktan da çok hoşlanıyorum. Kitaplardan alıntılar çekmeyi çok seviyorum.

Kitap okuyan, samimi, dürüst ve insanca yaşamayı hedef edinmiş tüm bloggerları beklerim bloguma.
            Blog; Hayat Kitap

0 yorum:

Yorum Gönder