Music For Desseerts

Blog; musicfordesserts.blogspot.com Kategori; Kişisel/Tatlı Blogları
musicfordesserts
          Music For Desseerts; Endüstri mühendisliği bölümünden mezun, işletme yüksek lisansına devam eden ve çalışan, tüm bu koşuşturmalar içerisinde bir süre sevdiği tüm şeylerden fedakarlık edip sadece okuluna ve ideallerine yoğunlaşmak zorunda kalmış biriyim.

          Aynı zamanda, müziksiz asla yaşayamayan, şarkı söylemeyi ve dinlemeyi çok seven, bir yandan da mutfağa yeni yeni adım atmış, denemeler yapmaktan çok büyük keyif alan taptaze bir blogger...

          Blogumda, denediğim tariflere yer veriyorum. Her tarif için de sevdiğim bir şarkı yayınlıyorum. "Bugün Ne yapsam?" diye düşünmekten başlayıp, mutfağa girip pişirip, sonra fotoğraflayıp yayınlamak çok büyük bir keyif. Hele ki fırında nasıl piştiklerini izlemek tarif edilemez... Bir de benim için, "bu tarifin şarkısı ne olmalı?" kısmı var, yani müzik seçme kısmı.

          Paylaştığım şarkıları daha çok nostaljik parçalardan seçiyorum. Sizce de, eski şarkıların yeri çok başka değil mi?

          Tüm bu süreç, kısa zamanda en sevdiğim, keyif alarak yaptığım bir hobim oldu. Sizler de benim gibi, nostaljiyi, şarkıları, tatlı tatlı tarifleri çok seviyorsanız, en kısa zamanda bloguma bekliyorum :)
Feray...
          Blog; Music For Desseerts

0 yorum:

Yorum Gönder