Sıkılgan Paylaşımlar

Blog; theclumsywriter.blogspot.com Kategori; Kişisel Bloglar
Sıkılgan Paylaşımlar
        Sıkılgan Paylaşımlar; Merhabalaaar.!

Ben 'Sıkılgan Paylaşımlar'ın beceriksiz yazarı :) Bloğum henüz 8 aylık daha uzun bir zamanımız var inanıyorum.

        Tamamen çok sıkıldığım bir dönemde oluşturmaya karar verdiğimden ismini böyle seçtim. Nelerden bahsediyorum derseniz, valla ben nerelere gidiyorsam beğenip beğenmediklerimi, neleri izliyorsam (dizi / film / tiyatro) izlenimlerimi, aylık playlistlerimi, okuduğum kitapların mini-sözlüklü kendimce eleştirisini, zaman zaman ufak DIY projelerimi ve bazen de içimden geçenleri paylaşıyorum.

        Blog okumak benim için çok keyifli birşey, özellikle kişisel blogları :) Birilerinin sizlerle aynı şeyleri yaşadığını görmek yada anılarının sizin yüzünüzü gülümsetmesi. Bloglara bol bol yorum bıraktığımdan ben de bloğumu daha fazla insanın okumasını istiyor ve yorumlarına çok değer veriyorum. Bloglar izleyicileri ile büyüdüğüne inanıyorum.

        Benim bu küçük bloğumu ziyaret ederek değerli yorumlarınızı benimle paylaşırsanız çok sevinirim.

Şimdiden tanıştığımıza memnun oldum :))
        Blog; Sıkılgan Paylaşımlar

1 yorum:

ben Raif dedi ki...

Sevgili Sıkılgan Paylaşımlar, blogunuza yorum yazmak istedim ancak Google+ üyesi olmayı zorundayız yazabilmek için yanlış anlamadıysam. Yazmaya kalktığımda beni oraya yönlendirdi kendisi :D Onu düzeltirseniz çok iyi olur.

Onun haricinde çok keyifli bir blog olmuş, ve tabii ki ben de tanıştığıma memnun oldum :)

Yorum Gönder