Karanlık Sinema

Blog; karanlik-sinema.blogspot.com Kategori; Film Blogları
Karanlık Sinema
           Karanlık Sinema; 1987 İstanbul doğumluyum. Kocaeli Üniversitesi İletişim Fakültesi Radyo TV Sinema mezunuyum. Yazmak, okumak, araştırmak, film izlemek, bir şeyleri toplayıp istiflemek en çok vakit ayırdıklarım; kara filmler, korku filmleri, Steve Buscemi ve sinema dergileri ise takıntılarım olarak hayatımda yer alıyor.

           Bu blogu açma sebebim benim gibi sinemayı farklı bir açıdan sevenlerle düşündüklerimi, yaptıklarımı ve yapmak istediklerimi paylaşmak...

           Kendimi anlatmaktan pek hoşlanmam ama sinema hakkında konuşmayı, yazmayı severim. Özellikle kara film (film noir), yeni kara film (neo noir) ve korku sineması tutkunuyum. Sinema üzerine dergi ve kitaplar arşivliyorum. Sinema üzerine Türkçe kaynak sıkıntısı olduğu için pek değinilmemiş filmler ve konular üzerine kendi ilgi alanlarım dahilinde yazılar yazıyorum.

           Kullandığım görselleri de ağırlıklı olarak kendim tasarlıyorum veya arşivimdeki kitap, dergi, dvd görsellerini kullanıyorum. Kopyala yapıştır bilgilere karşı olduğum için alıntıladıklarımı kaynak kısmında belirtiyorum.

Sinemadan aldığım keyfi sizlere de yansıtmak isterim.
           Blog; Karanlık Sinema

0 yorum:

Yorum Gönder